خانه تکانی اینستاگرام
شبکه های اجتماعی
شاید برایتان جالب باشد که بدانید اینستاگرام چگونه به وجود آمد ، چه کسانی آن را به وجود آوردند و چه هدفی را دنبال می کند؟ امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربردی تبدیل شده است که برای کسب درآمد و جذب مشتری، بسیار به کار گرفته می شود. به گونه ای که در حال حاضر بحث اینستاگرام مارکتینگ بسیار داغ می باشد و تعداد کسب و کارهایی که از این طریق درآمد کسب می کنند روز به روز در حال افزایش است.
این در حالی است که اینستاگرام با گذشت زمان و آپدیت های جدیدش این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که آن ها بتوانند با تولید محتوای جذاب تر، پیج بهتر و مطلوب تری داشته باشند و میزان بازدیدها از صفحشان را افزایش دهند. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام به جای هزینه کردن تبلیغات و سخنرانی جهت معرفی برندتان، برند خود را به کمک جدیدترین و بهترین ابزارها و تکنیکها به مخاطبان خود معرفی کنید. در واقع اینستاگرام فرصت برقراری ارتباط با مخاطبان و دیگر برندها را برای شما فراهم میکند.
قطعا همه ما تا امروز یک صفحه در اینستاگرام داریم که ممکن است در جذب مخاطب و معرفی آن موفق عمل نکره باشیم، پس وقتش رسیده است که به خانه تکانی پیجتان بپردازید و با شناخت آپشنها و اطلاعات منحصر به فردی که اینستاگرام دارد میزان بازدیدها و فالوورهای پیج خود را افزایش دهید.
بنابراین راز داشتن یک صفحه موفق در اینستاگرام دانستن اطلاعات و نکاتی است که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.
- پروفایل بیزنسی
تحلیل آماری و آنالیز اکانت اینستاگرام، تقسیم شدن دایرکت به دو بخش عمومی و خصوصی، استفاده از لینک در استوری، آمار دقیق بازدید از پست و استوری، تعداد سیو ها و فورواردهایی که از یک پست صورت گرفته و غیره آپشن هایی از اینستاگرام هستند که در اکانت شخصی وجود ندارند و تنها با ساختن یک پروفایل بیزنسی و یا با تغییر پروفایل خصوصی به بیزنسی می توان از آن ها استفاده کرد. بنابراین داشتن یک پروفایل بیزنسی اولین اقدام اساسی در جهت معرفی برند و موفقیت کسب و کار می باشد.
- پروفایل مناسب
داشتن یک پروفایل مناسب و با کیفیت از دیگر موارد مهمی است که نباید از آن غافل شد. شما می توانید در انتخاب پروفایلتان از یک لوگو که معرف برند شما می باشد، استفاده کنید.
- بیو پیج
بیو صفحه اینستاگرام شما از موارد مهم دیگری است که در جذب فالوور تاثیرگذار است و می تواند به افزایش بازدید ها از پیج شما کمک کند.
بنابراین در نوشتن بیو پیجتان به موارد زیر دقت کنید:
- معرفی برند، نوع فعالیت و هدفتان به مخاطبان
- درج راه های ارتباطی مخاطبان با شما
- پرهیز از زیاده گویی و نوشتن یک بیو خلاقانه
- استفاده از یک شعار تبلیغاتی کوتاه
- قرار دادن لینک سایت کسب و کار
- استفاده از ایموجی ها، هشتگ، تگ و یا ترکیبی از همه این ها
- IGTV
با توجه به قابلیت های جدید اینستاگرام، شما می توانید برای انتشار ویدیوهای بیشتر از 1دقیقه از قسمت IGTV استفاده کرده و ویدیوهایی با مدت زمان طولانی را به راحتی آپلود کنید. همچنین شما می توانید با قرار دادن یک کاور بر روی ویدیو، مخاطب را از موضوع ویدیوتان آگاهسازید.
- استوری
استوری یکی دیگر از آپشن های پر مخاطب اینستاگرام است که شما می توانید عکس و ویدیوهای 15 ثانیه ای خود را در آن قرار داده و کاربران آن ها را تا 24 ساعت در بالای صفحه اینستاگرام خود مشاهده کنند.
- برای منتشر کردن یک استوری بهتر است از آپشن های استوری مانند استیکرها، جف ها، انواع فونت ها و ... استفاده کنید تا استوری جذاب تری را انتشار دهید.
- همچنین شما می توانید هنگام آپلود یک پست جدید در صفحه تان، آن را با عنوان New Post در استوری خود انتشار دهید. بدینگونه بازدیدکنندگان استوری به راحتی می توانند با زدن یک تپ بر روی آن به راحتی به پست جدید در صفحه تان منتقل شده آن را لایک کنند و کامنت بگذارند.
- با توجه به آپشن هایی مثل Ask me a question کاربران را تشویق به همکاری و پرسیدن سوال کنید و یا با استفاده از آپشن Poll از آن ها نظر بخواهید.
- شما همچنین میتوانید با هایلایت کردن استوری هایتان در صفحه خود و قرار دادن کاوری با عناوین مختلف برای آن ها دسترسی کاربران به اطلاعاتی همچون معرفی برند خود، معرفی انواع راه های ارتباطی با شما و ... را آسان تر کنید.
- محتوای جذاب
به طور کلی می توان گفت؛ به خرج دادن خلاقیت و نوشتن محتوای خوب از دیگر مواردی است که می تواند به جذب مخاطبان کمک کرده و باعث رشد و پیشرفت صفحه شما در اینستاگرام شود. شما می توانید انواع مختلفی از محتواها را امتحان کنید، در کپشن پست خود به شکل های مختلف از فالوورهایتان سوال کنید و در آن ها انگیزه پاسخ به سوالات را به وجود بیاورید و یا با تولید محتواهای خلاقانه و آموزنده آن ها را ترغیب به گذاشتن کامنت کنید.
همچنین شما می توانید برای آپلود یک پست یا استوری از یک قالب مشخص با تم رنگی که مربوط به برند و یا محصولات برند شما می باشد، استفاده کنید. با این کار شما راحت تر و بهتر میتوانید به شناساندن برند خود به مخاطبانتان بپردازید.
- استفاده از هشتگ
کاربران اینستاگرام برای دسترسی به محتواها معمولا هشتگ آن را جستجو می کنند. بنابراین استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط در بیو پیج و کپشن پست ها اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با قراردادن هشتگ های مرتبط با هر محتوا در انتهای کپشن و با فاصله از آن، یافتن آن محتوا را برای مخاطبان اینستاگرام راحت تر کنید اما توجه داشته باشید که استفاده افراطی از هشتگ نیز ممکن است سبب ناخوانا شدن متن شما شود. بنابراین در هنگام استفاده از هشتگ تعداد مناسبی از آن ها که بیشترین ارتباط با محتوای شما دارند را بکار ببرید.
به طورکلی بهتر است برای رشد پیج اینستاگرام خود، پست های پرمحتوا و متنوع را در زمان های برنامه ریزی شده منتشر کنید. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که خانه تکانی صفحه شما در زمان های مختلف می تواند از مواردی باشد که باعث پیشرفت پیج شما خواهد شد.
امیدواریم که در این مقاله در جهت پیشرفت پیج اینستاگرامتان به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید راحت تر به کسب درآمد از این طریق بپردازید.
دسته بندی
آخرین مقالات
-
ثبت کسب و کار در گوگل مپ؛ آموزش تصویری و جامع
ثبت کسب و کار در گوگل مپ برای نمایش در نتایج محلی و بازاریابی آنلاین مرحله ای حیاتی است که به شکل تصویری و جامع آموزش داده ایم.
-
بهترین برنامه های دانلود پست اینستاگرام برای ایفون + {لینک دانلود}
مقاله درباره دانلود پستها و پروفایلهای اینستاگرام بر روی آیفون با استفاده از روشهای مختلف صحبت میکند. این امر در دنیای امروز، جزء فعالیتهای روزانه مردم شده است. روشهای غیررسمی، ابزارهای آنلاین و برنامههای اختصاصی به ترتیب مورد بررسی قرار میگیرند. از دانلود پستها و ویدئوها تا مدیریت دانلودها، این مقاله راهنمایی جامعی برای دستیابی به محتوای مورد علاقه را ارائه میدهد. اهمیت رعایت امنیت و انتخاب منابع معتبر نیز تأکید میشود.
-
طراحی سایت در نجف آباد
شرکت آیتیسا سعی دارد تا با ارائه خدمات طراحی سایت در نجف آباد از مشتریان عزیز خود در این شهر زیبا استقبال به عمل آورد.
-
چک لیست تکنیکال سئو 2022
نه گام تکنیکال سئو که به شما در روند بهینه سازی سایتتان کمک می کند
-
نکات نگارشی فارسی - بخش سوم
با بخش نهایی نکات نگارشی در خدمت شما هستیم. با توجه به مطالب گفته شده رعایت نکات نگارشی نقش بسزایی در سایتها و شبکه های اجتماعی و .. دارند با توجه به مطلبهای گفته شده شما میتوانید با رعایت این نکات در این سه بخش در سایت و شبکههای اجتماعی خود بسیار موفق باشید.
-
نکات نگارشی فارسی _ بخش اول
در نویسندگی سبکهای مختلفی وجود دارد. قطعاً نوشتههای علمیپژوهشی، متنهای خلاق مثل رمان و داستان کوتاه، نوشتههای خبری و… با هم تفاوت زیادی دارند؛ اما چیزی که فارغ از سبک نوشتن اهمیت دارد، خوب نوشتن است. در این بخش برای شما چگونه درست نوشتن را به اشتراک میگذاریم.
مقالات مرتبط
-
اندازه مناسب برای عکس و فیلم در اینستاگرام چقدر است؟
اینستاگرام امکان آپلود عکس و فیلم در اندازههای افقی و عمودی را با سایزهای مختلف فراهم کرده است. در ادامه میتوانید اندازههای استاندارد برای سایزهای عکس و فیلم را در بخشهای مختلف پست، استوری و igtv مطالعه بفرمایید.
-
مشکل خط سبز در استوری اینستاگرام
اینستاگرام به صورت پیش فرض از یک سری از رزولوشنها (resolution) فقط پشتیبانی میکند . پس در بخش اول دقت کنید که حتما رزولوشنی که ویدیو شما داره تماما با استانداردهای اینستاگرام برابر باشد .
-
بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها
امروزه شبکه های اجتماعی یکی از ارزان ترین و راحت ترین روش های بازاریابی در جامعه به شمار می آیند که هرروز رشد قابل توجهی دارند.
-
شرکت اینستاگرام چگونه به وجود آمد و بنیان گذار آن کیست؟ / کوین سیستروم
اینستاگرام یکی از شبکه های بزرگ اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنا نهادند و در حال حاضر شرکت فیس بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این اپلیکیشن با بیش از 1 میلیارد کاربر در دنیا از اپلیکیشن های پرطرفداری است که تمامی افراد از بازیگران و خوانندگان گرفته تا روسای کشورها هم از آن استفاده می کنند.
-
چگونه محتوای خوب برای اینستاگرام تهیه کنیم؟
امروزه تقریبا تمامی مردم با اپلیکیشن اینستاگرام که یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها است، آشنایی دارند و تعداد زیادی از آن استفاده می کنند. در واقع کاربران اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با سایر کاربران خود را سرگرم و یا کسب درآمد می کنند، که اصطلاحا به آن اینستاگرام مارکتینگ گفته می شود و امروزه در بین کاربران اینستاگرام رواج بسیاری پیدا کرده است.
-
سرانجام ویژگی Live Stories اینستاگرام برای ایران به صورت تدریجی فعال و قابل استفاده شد.
سرانجام پس از مدتی انتظار، ویژگی Live Stories اینستاگرام برای تمام کشورها از جمله ایران بهصورت تدریجی فعال و قابل استفاده شد. بعد از راهاندازی بخش استوری و استقبال کمنظیر کاربران از آن، اینستاگرام ویژگی بسیار جذاب دیگری را تحت عنوان Live Stories و بهصورت آزمایشی برای کاربران آمریکایی به وجود آورد.
نظرات کاربران