طراحی سایت در نجف آباد

طراحی سایت در نجف آباد

1401/11/26
دسته بندی:

طراحی سایت در نجف آباد

یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران یافتن شرکتی است که بتواند به وظایف و تعهدات خود به بهترین نحو عمل کند و خدمات جامعی برای مشتریان خود ارائه دهد. شرکت دانش بنیان آیتیسا سعی دارد تا با ارائه خدمات متنوع خود در حوزه های مربوط به اینترنت، تمامی نیاز های مشتریان خود را در این حوزه پوشش دهد تا دغدغه کار کردن با چند مجموعه و ایجاد مشکل در همکاری و ارتباط میان شرکت ها، پیش نیاید. 
یکی از این خدمات، طراحی سایت در نجف آباد است. این خدمت برای کسانی مناسب است که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند و می‌خواهند با ورود به فضای اینترنت، فروش اینترنتی را نیز تجربه کنند و از این طریق با جامعه مشتریانی به بزرگی کشور ایران ارتباط برقرار کنند و محدود به شهر خود نباشند.

شرکت آیتیسا سعی دارد تا با طراحی سایت ریسپانسیو همراه با پنل مدیریت جامع، نیاز های تمام مشتریان خود را در حوزه های کاری متفاوت برطرف نماید، اما پیش از این که فرآیند طراحی سایت آغاز شود یک سری مراحل و نیازهایی وجود دارد که باید توسط مشتری مشخص شود یا طی مشاوره با شرکت آیتیسا فرآیند نیازسنجی انجام شود.
برای طراحی سایت در نجف آباد به چه چیزی نیاز داریم
اکثر مردم وقتی اسم سایت می آید عموما به سایت های بزرگ مانند دیجی کالا فکر می کنند، اما در ابتدای روند طراحی سایت لازم است تا شما نیازها و خواسته هایتان را مشخص کنید برای مثال اگر شما خدمات قالیشویی ارائه می دهید نیازی نیست تا مانند دیجی کالا سایتی فروشگاهی داشته باشید این گونه هم در هزینه هایتان صرفه جویی می شود و هم با توجه به نیازتان برایتان سایت طراحی می شود. در ادامه مواردی که به خواست و سلیقه شما مربوط می شود را بازگو کرده ایم تا بتوانیم در این مسیر به شما کمکی کرده باشیم.

طراحی سایت در نجف آباد

1- چیدمان صفحات:
برای اینکه متوجه شوید چه چیدمان یا طرحی مد نظرتان هست می توانید با کمی جستجو در اینترنت و مراجعه به سایت های گوناگون، نحوه چیدمانی را که مورد پسندتان است مشخص کنید و با عکس گرفتن و ارسال آن برای ما، یک گام در فرآیند طراحی سایت بردارید.
برای مثال اگر در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارید می توانید با جستجوی کلمه (لوازم خانگی) و مشاهده چندین سایت مرتبط، با چیدمان سایت های رقیب آشنا شوید.
2- رنگ:
استفاده از رنگ عموما بستگی به سلیقه و خواست مشتری دارد، شما می توانید یک سایت سیاه و سفید داشته باشید یا می‌توانید در سایت خود اکثر رنگ ها را استفاده کنید. برای مشاهده انواع رنگ ها می توانید به سایت .... مراجعه کنید و با کپی کردن کد رنگ، رنگ های مورد نیاز خود را مشخص کنید.
3- گرافیک:
یکی از مهم ترین مسائل در طراحی سایت استفاده از تصاویر زیبا و لوگوی شکیل است. اگر شما سایتی با طراحی(دیزاین) مناسب و رنگی جذاب داشته باشید اما از تصاویر و لوگوی نامناسبی استفاده کنید، آن سایت برایتان دل چسب نخواهد بود.
شرکت آیتیسا در کنار تیم های طراحی سایت خود، تیم تولید محتوا و گرافیک نیز به خدمت گرفته است تا به تمامی نیاز های مشتریان عزیز خود پاسخ دهد.
4- محتوا:
یکی از اجزای اصلی سایت، محتوا و مطالبی است که در سایت قرار می گیرد. سایتی که فاقد محتوا باشد مانند خونه خالی است که وسیله ای نداشته باشد. شرکت آیتیسا با تشکیل تیم دیجیتال مارکتینگ کاشان، سعی دارد تا تولید محتوای سایت شما بر اساس اصول روز سئو و مطابق با هدف شما انجام شود.

طراحی سایت در نجف آباد

مزایای سایت های با کد نویسی

در مجموعه آیتیسا سایت ها با زبان های asp.net و php طراحی می شوند. از جمله مزایای سایت های کد نویسی امنیت بسیار بالای آن ها می باشد که این موضوع به دلیل کد نویسی اختصاصی برای هر سایت می باشد. 
همچنین سایت های کد‌نویسی قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارند و می توانند انواع امکاناتی که شما نیاز دارید را برای شما فراهم کنند البته این موضوع به این شرط میسر می شود که تیم توسعه دهنده مهارت بالایی داشته باشد و با توجه به نیاز های شما کد نویسی بهینه ای انجام دهند.

طراحی سایت در نجف آباد
برای اطلاع از صحت مواردی که در بالا مطرح شد نیاز است تا سایت شما توسط یک متخصص بررسی شود و نتیجه کار به شما گزارش شود. 

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند