معرفی وب سایت های فروشگاهی

معرفی وب سایت های فروشگاهی

1399/08/01
دسته بندی:

همه ما می‌دانیم که امروزه تقریبا تمامی کسب و کارها به شکل اینترنتی در آمده است و مردم در بیشتر مواقع نیاز خود را به شکل آنلاین و اینترنتی رفع می کنند. این در حالی است که این امر در بین کسب و کارها و وب سایت های فروشگاهی به وفور مشاهده می‌شود.
به گونه ای که این فروشگاه ها علاوه بر استفاده از وب سایت هایی که به شکل تخصصی طراحی شده اند، اپلیکیشن فروشگاه خود را نیز در دسترس کاربرانشان قرار داده اند و از آنجا که استفاده از اپلیکشین ها راحت‌تر و سریع‌تر است، توانسته اند تعداد بازدیدکنندگان و کاربران خود را افزایش دهند.

اگر بخواهیم به طور مختصر به حرفه ای بودن یک وب سایت فروشگاهی اشاره کنیم، باید بگوییم که فرایند طراحی آن اهمیت زیادی دارد. امروزه شرکت های فراوانی در نقاط مختلف کشور در این زمینه فعالیت دارند. بهتر است برای خلق بهترین وب سایت ها با تکنولوژی های روز آشنا شویم و از کسانی که در این زمینه اطلاعات دارند مشورت بگیریم. برخی از شرکت ها به طور رایگان بدون در نظر گرفتن همکاری خدمات مشاوره را ارائه می کنند که یکی از این شرکت ها طراحی سایت کاشان است.
علاوه بر طراحی وب سایت، هر فروشگاه نیاز به سئو و محتوای مناسبی دارد که می‌تواند وب سایت فروشگاهی آن را در جهت تبلیغات برای افزایش بازدیدکنندگانش کمک کند.

 

معرفی وب سایت های فروشگاهی

 

در اینجا می‌خواهیم مزایای یک وب سایت فروشگاهی و چگونگی طراحی آن را به طور مختصر برایتان شرح دهیم.
وب سایت های فروشگاهی، همانطور که از اسمشان مشخص است در واقع کسب و کارهایی هستند که در زمینه های مختلف مثل؛ خرید و فروش کالا، حراج کالا، ارائه خدمات، تبلیغات و غیره فعالیت می‌کنند.
از آنجا که این وب سایت ها امکانات و آپشن های زیادی را در اختیار مشتریان و کاربرانشان قرار می دهند و همچنین خرید از آن ها خیلی راحت تر و سریع تر از خرید به صورت حضوری است، روزانه به تعداد کسانی که خرید خود را از وب سایت های فروشگاهی انجام می دهند، افزوده می‌گردد.
شاید این سوال در ذهن شما هم به‌وجود بیاید که داشتن یک وب سایت فروشگاهی و فروش آنلاین چه مزایای نسبت به فروش حضوری دارد؟

مزایای داشتن یک وب سایت فروشگاهی :

  • منعطف بودن وب سایت فروشگاهی
    در واقع مشتریان می توانند در هر زمان و مکانی از سایت خرید کنند. بنابراین الزامی به حضور شما در فروشگاه تان وجود ندارد. به همین دلیل شما می‌توانید در زمان دلخواهتان به فروشگاهتان دسترسی داشته باشید و سفارش های مشتریان خود را ثبت کنید.

     
  • فروش چندین کالا در یک روز
    با توجه به اینکه مشتریان با شما ارتباط کلامی مستقیم و حضوری ندارند زمان و انرژی بیشتری دارید تا بتوانید روزانه چندین کالا را به فروش برسانید و یا خدماتی را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

     
  • خدمت رسانی آسان به مشتریان
    وجود پشتیبانی آنلاین برای وب سایت فروشگاهی شما سبب می شود تا راحت‌تر بتوانید نیازهای مشتریان را پاسخگو باشید و مشکلات احتمالی آن ها در جهت خرید را در سریع ترین زمان ممکن رفع کنید.

     
  • انتخاب بهتر و راحت تر
    شما می توانید با قرار دادن تصاویر و اطلاعات مربوط به کالاها و خدماتی که در فروشگاه خود ارائه می دهید به مشتریان خود کمک کنید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشند. همچنین این کار باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.

     
  • دریافت سفارش از هر مکان
    با توجه به انعطاف پذیری که فروشگاه اینترنتی دارد باعث می شود تا کاربران از هر مکان و منطقه بتوانند به وب سایت فروشگاهی شما دسترسی داشته باشند و از شما خرید کنند و این چنین به تعداد مشتریان شما افزوده می‌گردد.

     
  • ارسال سفارش به هرمکان
    امروزه با توجه به شیوه های مختلفی از جمله؛ پست، تیپاکس، پیک و غیره که برای ارسال کالاها به هر منطقه ای وجود دارد، می‌توان سفارش مشتریان را در کمترین زمان و هزینه ممکن به دست آن ها رساند.

     
  • هزینه فروشگاه اینترنتی
    یکی از مزایای مهم داشتن وب سایت فروشگاهی، کم بودن هزینه برای ایجاد آن است. از آنجا که تاسیس یک فروشگاه حضوری احتیاج به مواردی همچون خرید یا اجاره یک مکان و هزینه های بسیار دیگری دارد، ایجاد یک وب سایت فروشگاهی بسیار کم هزینه‌تر است.

 

طراحی یک سایت فروشگاهی چگونه است؟
طراحی یک وب سایت فروشگاهی معمولا سبک خاص خود را دارد. از آنجا که طراحی وب سایت ها نیازمند علم و اطلاعات در زمینه طراحی وب سایت های مختلف است، طراحی یک وب سایت فروشگاهی نیازمند آشنایی حرفه ای با نرم افزارهای تخصصی مثل وردپرس و داشتن تسلط در این زمینه می‌باشد.
از جمله مواردی که برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی باید به آن ها توجه کرد، می توان موارد زیر را نام برد؛

  • طراحی و ساخت مراحل قرار دادن یک محصول در سبد خرید به ساده ترین روش ممکن
  • فراهم کردن بخشی از وب سایت برای ثبت و نمایش نظرات کاربران
  • امکان سرچ کردن نام کالا
  • سرعت و امنیت بالای سایت
  • دسته بندی محصولات
  • ایجاد قسمت های مختلفی برای نحوه پرداخت، نحوه ارسال و غیره
  • وجود بخش معرفی و مشخصات مربوط به کالا
  • امکان اطلاع رسانی از وضعیت های مختلف کالای سفارش داده شده
  • امکان اتصال به درگاه های بانکی برای پرداخت


 از آنجا که تیم حرفه ای طراحی سایت آیتیسا از جمله تیم هایی است که در زمینه طراحی هر نوع سایتی در کاشان فعالیت می کند و این شرکت فروشگاه های اینترنتی متعددی در زمینه های فرش، گلاب و عرقیات، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و غیره مانند وب سایت فرش مهرگان، فروشگاه های اویی، بختاز و بازار بیوتی  پیاده سازی کرده است که اگر شما قصد شروع هر کسب و کار اینترنتی و ایجاد وب سایت فروشگاهی را دارید؛ می توانید نمونه هایی از آن ها را در این صفحه ببینید.

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند