طراحی سایت فرش | آیتیسا متخصص طراحی سایت فرش به صورت اختصاصی

طراحی سایت فرش | آیتیسا متخصص طراحی سایت فرش به صورت اختصاصی

1399/08/11
دسته بندی:

طراحی سایت برای فروشگاه های فرش

در این روزها، همه مردم به اینترنت دسترسی دارند و می توان گفت اکثر کار های روزمره مردم به صورت آنلاین و در بستر اینترنت صورت می گیرد. از تفریح و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی تا سفارش آنلاین غذا، کالا و پرداخت قبض ها و انتقال وجه و ... همه در بستر اینترنت صورت می گیرد.
با توجه به پیشرفت دنیا و تکنولوژی، همه مردم اطلاعات خود را از همین طریق آپدیت می‌کنند، با صنایع مختلف در دنیا آشنا می‌شوند، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، خرید می‌کنند، کسب درآمد دارند و غیره. این در حالی است که با پیشرفت علم، تقریبا تمامی کسب و کارها به فکر اینترنتی شدن فروشگاه خود افتاده اند. چرا که با داشتن یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فرش نه تنها می توانند کالاهای خود را به تمامی مردم در سراسر جهان بشناسانند، بلکه می توانند با فروش بیشتر درآمد بیشتری را هم کسب کنند.
اگر شما هم دارای کسب و کاری هستید، بهتر است بدانید که؛ یکی از راه های اینترنتی شدن کسب و کارتان، داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای است که علاوه بر داشتن اطلاعاتی از کسب و کار شما و معرفی آن، قابلیت خرید آنلاین در کمترین زمان ممکن را هم به مشتریانتان می دهد.

در این روزها، بسیاری از مردم برای خرید فرش و اقسام آن به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند. بنابراین، طراحی سایت فرش با کیفیت و حرفه ای برای فروشگاه های فرش امری بسیار مهم و حیاتی است. حال با توجه به اینکه یکی از صنایع مهم در کشور ما صنعت فرش است و از دیرباز تاکنون طرفداران زیادی در دنیا را به خود جلب کرده و همچنین باعث رشد صنعت در کشور ما شده است، می تواند از جمله مواردی باشد که داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای آن لازم و ضروری است.
در واقع ضروریت طراحی سایت فرش برای شما از آن جهت است که شما می توانید کسب و کار کوچک خود را گسترش دهید، بیشتر شناخته شوید و با پیدا کردن محبوبیت در بین مشتریانتان؛ تبدیل به یک برند معتبر شوید و از آنجا که مردم به برند های محبوب اعتماد بیشتری دارند و برای خریدشان آن ها را انتخاب می کنند، شما می توانید محصولات خود را راحت تر و سریع تر به فروش برسانید و سود زیادی به دست آورید.
به عبارت دیگر، طراحی سایت فرش می تواند ابزار فوق العاده ای برای فروشندگان فرش محسوب شود، چرا که فرش از جمله محصولاتی است که در بین مردم دنیا طرفداران زیادی دارد و از آنجا که فرش ایرانی به کشورهای مهم دنیا صادر می شود و در بین مردم جهان شهرت زیادی پیدا کرده است، آن ها علاقه زیادی به بازدید چه آنلاین و چه آفلاین و خرید فرش ایرانی نشان داده اند.

اکنون سوال مهمی که در ذهن فروشندگان فرش بوجود می آید، این است که طراحی سایت فرش به صورت حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

رعایت قوانین و استانداردهای SEO

با توجه به اینکه تعداد سایت های فروش فرش بسیار زیاد است، بنابراین بهتر است برای طراحی وب سایتتان از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید که علاوه بر در نظر گرفتن گرافیک قابل قبول با محتوای مناسب و سئو سایت به شما و وب ساییتان کمک کند تا بتوانید در بین رقبای خود برنده باشید و کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید.
داشتن یک وب سایت با محتوای جذاب و همچنین سئو آن، سبب می شود که هنگام سرچ وب سایت فرش توسط کاربران در گوگل، گوگل وب سایت شما را به واسطه طراحی سایت مناسب و سئو قابل قبول در صفحه اول نشان دهد. بنابراین بازدید از سایت شما بالا می رود و اینگونه می توانید فروش آنلاین بیشتری نیز داشته باشید.
برخی از قوانین و استانداردهای SEO شامل استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان، متن و توضیحات محصول، عنوان های H1، H2 و H3 و توضیحات ALT برای عکس ها، سرعت بهینه در بارگیری و نمایش سایت به کاربران است کهمی تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتور های جستجو کمک کند.

استفاده از فرم تماس برای افزایش فروش

استفاده از فرم تماس در وب سایت برای ارتباط با مشتریان بسیار مفید است. با ایجاد فرم تماس در وب سایت، مشتریان می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند و از خدمات شما استفاده کنند.

محتوای با کیفیت برای طراحی سایت فرش اختصاصی

تهیه محتوای با کیفیت و مربوط به محصولات فرش شما می تواند به بهبود رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو کمک کند. برای تهیه محتوا، می توانید از عکس ها، ویدئوها و توضیحات جامع در مورد محصولات خود استفاده کنید.
با توجه به این نکات، شما می توانید یک وب سایت با کیفیت و حرفه ای برای فروش فرش خود طراحی کنید و به بهبود فعالیت های کسب و کار خود بپردازید. در نهایت، به یاد داشته باشید که وب سایت شما باید برای کاربران مفید و کاربرپسند باشد و با بهبود عملکرد و سرعت بارگذاری، می توانید رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجویی بهبود بخشید.

طراحی سایت به صورت کاملا ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا یکی دیگر از آن مواردی است که برای طراحی سایت فرش به صورت حرفه ای باید در نظر گرفته شود. همانطور که گفتیم؛ از آنجا که فرش در بین مردم دنیا طرفدار دارد، بنابراین فروشگاه های فرش از جمله فروشگاه های بین المللی شناخته می شوند که ریسپانسیو بودن آن ها مهم است.

اما ریسپانسیو بودن به چه معناست؟
طراحی واکنشگرا بودن به این معنی است که ظاهر و سایز یک وب سایت، در تمام دستگاه هایی مانند؛ لپتاپ، موبایل، تبلت و غیره که کاربر با آن ها از سایت دیدن می کند متناسب با آن مرورگر باشد.
همچنین از آنجا که سایت شما محصولات بین المللی را به فروش می رساند، باید دو زبانه یا بیشتر باشد تا کاربران مختلف در هر جای دنیا با هر زبانی بتوانند به راحتی از سایتتان استفاده و خرید کنند.
به طور کلی می توان گفت که؛ علاوه بر ریسپانسیو معمولی که در بالا به آن پرداختیم، یک سطح پیشرفته تر از آن نیز وجود دارد که در آن یک وب سایت مشابه با اپلیکیشن طراحی می شود. به عبارت بهتر در واقع کاربر با جستجو کردن یک وب سایت در گوشی خود، آن را شبیه به نسخه اپلیکیشن در مرورگرش مشاهده می کند.
نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد؛ سرعت و امنیت بالای سایت شما است که می تواند در جذب مشتری و جلب اعتماد آن ها بسیار تاثیرگذار باشد.

امکانات اختصاصی برای طراحی سایت فرش توسط آیتیسا

  1. داشتن ظاهری زیبا و متناسب با رنگ و لعاب فرش
  2. وجود قسمتی از سایت برای معرفی کسب و کار و برند شما
  3. داشتن پشتیبانی آنلاین
  4. راه های ارتباطی متنوع و آسان مشتریان با شما
  5. قابلیت نمایش عکس های با کیفیت از فرش ها
  6. داشتن اطلاعاتی مانند؛ ابعاد، رنگ، اصالت و غیره فرش
  7. وجود آپشن تست دکور برای بهتر دیده شدن فرش در فضای خانه
  8. آخرین اخبار و اطلاعات فرش
  9. دسته بندی انواع فرش ها از نظر؛ تراکم، ابعاد، رنگ و غیره
  10. قابلیت دیده شدن نظرات سایر مشتریان
  11. قابلیت پرداخت آنلاین
  12. قابلیت جستجو برای راحت تر پیدا کردن فرش مورد نظر

با توجه به اینکه شرکت آیتیسا در زمینه طراحی سایت در کاشان و طراحی سایت فرش بیش از 50 شرکت فرش از جمله؛ شرکت های فرش؛ سورنا، خاطره کویر، شاهرخ، فرهان، زرباف تهران، جم تهران، محشر، بزرگان، صفویه، تندیس کویر، تارخ، هورام، ریسندگی سیناتاب زرکار، الماس فاخر، عمارت، زرگل، حریر گل مشهد، باستان کویر یزد، نگین مشهد، چلبی ، فروشگاه های اینترنتی فرش؛ پارسی فرش، فرش مدرن، فرش آریامهر، فرش کاشان مهر، فرش کاشی، فرش مهرگان، ارم فرش، بازرگانی های فرش؛ مهدیان، آینده، شیک تهران، انجمن فرش تهران، فرش دستباف ارمی، تولید کنندگان گلیم؛ آوادیس، گلیم اصیل، تولید کنندگان سجاده فرش؛ خورشید اردهال، میثاق و ... کار کرده، ما به شما پیشنهاد می کنیم که طراحی سایت خود را به طراحان حرفه ای آیتیسا بسپارید که تخصصشان طراحی سایت فرش است.
برای مشاهده نمونه کارها بیشتر از طراحی سایت و طراحی سایت فرش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

سوالات متداول برای طراحی سایت فرش

سوال: چه مزایایی در طراحی سایت فرش با امکانات اختصاصی وجود دارد؟
جواب: طراحی سایت فرش با امکانات اختصاصی دارای مزایایی مانند افزایش دسترسی کاربران به اطلاعات و محصولات، بهبود تجربه کاربری، افزایش فروش، افزایش اعتماد مشتریان و بهبود جایگاه سئو در موتورهای جستجو است.

سوال: آیا برای طراحی سایت فرش با امکانات اختصاصی، تجربه کاربری بسیار مهم است؟
جواب: بله، در طراحی سایت فروش فرش با امکانات اختصاصی، تجربه کاربری یکی از مهمترین عوامل مؤثر در موفقیت و رشد کسب و کار می باشد. این امر باعث افزایش رضایت مشتریان، افزایش تعامل با سایت و کاهش نرخ خروج مشتریان از سایت خواهد شد.

سوال: آیا امکانات اختصاصی در سایت فروش فرش می تواند باعث افزایش راندمان و سودآوری کسب و کار شود؟
جواب: بله، امکانات اختصاصی در سایت فروش فرش باعث افزایش راندمان و سودآوری کسب و کار خواهد شد. این امکانات باعث بهبود تجربه کاربری، افزایش فروش، کاهش نرخ بازگشت مشتریان و بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

سوال: آیا طراحی سایت فرش با امکانات اختصاصی، با هزینه بالا همراه است؟
جواب: هزینه طراحی سایت فروش فرش با امکانات اختصاصی به میزان امکانات و ابزارهای مورد استفاده در طراحی و توسعه آن متفاوت می باشد. اما این هزینه پرداخته شده، معمولاً نسبت به بازدهی سرمایه ای که ایجاد می کند، صرفه جویی می کند. به همین دلیل، در طراحی سایت فرش با امکانات اختصاصی، ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، اما باعث افزایش فروش و در نتیجه سودآوری بیشتر برای کسب و کار خواهد شد.

سوال: آیا امنیت اطلاعات در سایت فروش فرش با امکانات اختصاصی تضمین می شود؟
جواب: بله، در سایت فروش فرش با امکانات اختصاصی، امنیت اطلاعات مشتریان تضمین می شود. برای این منظور، از روش های امنیتی مانند استفاده از پروتکل امنیتی HTTPS، پشتیبانی از تکنولوژی های امنیتی مانند SSL و TLS، استفاده از رمزنگاری اطلاعات مشتریان و پشتیبانی از سیستم های فایروال و ضد ویروس استفاده می شود.
 

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند