طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

1398/03/07
دسته بندی:

طراحی سایت در تهران

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید؟ طراحی سایت! طراحی سایت و راه اندازی یک کسب و کار جدید! استقاده از یک وب سایت اینترنتی برای معرفی بهتر و فروش بیشتر محصولات خود! فکر میکنم جواب این سوال برای هر کسی که این مطلب را می خواند بله باشد. مگر می شود کسی اهل اینترنت باشد و برای معرفی کسب و کار خود به طراحی وب سایت فکر نکرده باشد.

 

طراحی سایت

 

دوره زمانه ای داریم که در آن تبلیغات بزرگترین و موثرترین سخن در کسب موفقیت را می زند. تبلیغات متفاوتی برای هر کسب و کاری وجود دارد و قطعا هر کسب و کاری با روش های متفاوتی بهتر شناسانده می شوند. از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا تبلیغات محیطی مثل بیلبورد، از تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف گرفته تا راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و تخصصی در موضوع کاری خود. بنابراین نوع تبلیغات اهمیت بسیاری دارد. اهمیت از لحاظ میزان هزینه ای که برای آن انجام می شود، میزان بازخوردی که از آن گرفته می‌شود. دوام و ماندگاری آن تبلیغ و...

 

صفحه اول گوگل

 

تهران، پایتخت ایران، مهد صنایع بزرگ و قطب راه اندازی انواع کسب و کارهای موفق می باشد. کسب و کارهایی که شاید حرف زدن در مورد آن ها در شهرهای کوچک دور از ذهن هست در تهران جا افتاده است و حتی همراه با تکنولوژی در حال انجام است. طراحی سایت در تهران موضوعی است که قطعا برای هرکس دغدغه ذهنی ایجاد کرده است. چرا که این مهم کاملا واضح است است که هر فردی، هر فروشگاهی، هر نمایشگاهی، هر صنفی، هر شرکتی و یا هر سازمانی نیاز شدید به طراحی سایت برای معرفی خود دارد. پس در مرحله بعد اولین سوالی که مطرح می شود طراحی سایت در تهران هست. که کجا می توانیم طراحی سایت خود را انجام دهیم؟ آیا به هرکسی یا هر شرکتی می‌توان در این رابطه اعتماد کرد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را بدان ها واگذار نمود؟ آری طراحی سایت در تهران موضوعی است که بسیار جای تامل و بحث دارد.

طراحی سایت، سئو کردن وب سایت و یا توسعه اپلیکیشن موبایل یک موضوع نسبتا جدید به نسبت تکنولوژی های دیگر می‌باشد که اکنون همه کسب و کارها درگیر آن شده اند و هر کس به سبک و سلیقه خود و با توجه به ایده های ذهنی ای که برای خود و کسب و کار خود متصور هست بدان فکر می‌کند. در نتیجه دو دغدغه بسیار مهم مطرح می‌شود:

  1. ایده خود را چگونه، در چه اندازه و به چه صورت مطرح کنم که فرد دیگری از آن سوءاستفاده نکنند و ایده ی من برای خودم محفوظ بماند.
  2. ایده خود را به کدام شرکت طراحی سایت در تهران واگذار کنم تا مطمئن باشیم آن ایده به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت پیاده سازی می شود.

در مورد سوال اول، قدم اول بررسی و تحقیق در رابطه با سابقه کار آن شرکت می باشد که از کجا شروع کرده است؟ در حال حاضر چه جایگاهی دارد؟ با چه شرکت هایی کار کرده و آیا در صورت استعلام گرفتن از مشتریان آن شرکت، تعاریف خوبی حاصل می شود یا خیر؟ قدم دوم، مذاکرات مکرر با آن شرکت و حتی در صورت نیاز مذاکره با مسئول تیم توسعه دهنده وب سایت، مسئول تیم سئو وب سایت و یا مسئول تیم توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل آن شرکت می باشد که هم تعهداتی که حضورا می دهند را بررسی نمائید و هم اخلاقا آن ها را مورد تحلیل شخصی قرار دهید. این واضح و مبرهن هست که با هرکس با هر اخلاقی نمی توان کار کرد. و در صورت پیدا کردن فردی که اخلاقا نیز به شما نزدیک باشد کمک بسیار مهمی در این رابطه به شما خواهد نمود. قدم سوم نیز مطرح نمودن گام به گام ایده می باشد که از این موضوع اطمینان خاطر بدست آورید که آن تیم قطعا توانایی برآورده نمودن خواسته های شما را خواهند داشت.

 

ایده

 

در مورد سوال دوم که شرکت طراحی سایت در تهران، شرکت سئوسازی در تهران یا شرکت بهینه سازی سایت های اینترنتی در تهران و یا شرکت برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل در تهران می بایست چه خصیصه هایی داشته باشند که مطمئن شویم آیا آن شرکت بهترین گزینه برای انتخاب شدن می باشد یا خیر. شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در تهران وجود دارد که قطعا هر کدام در زمینه هایی توانایی قابل توجهی دارند. در رابطه با این سوال، این موضوع اهمیت بسیاری دارد که مطمئن شویم آن شرکت با چه تکنولوژی ای یا با چه زبان برنامه نویسی ای اقدام به طراحی و توسعه سایت ما خواهد نمود. امروزه زبان­های برنامه نویسی متفاوتی وجود دارد که برنامه نویسان مختلف از زبان های برنامه نویسی متفاوتی استفاده میکنند. از زبان های بسیار معتبر و قوی می توان به PHP Laravel یا ASP .NET Core اشاره نمود و یا در موضوع اپلیکیشن می توان به Recat و React Native اشاره کرد. این زبان­ها جز قوی­ترین زبان های برنامه نویسی دنیا هستند که پروژه های بسیار زیادی با آن ها پیاده سازی شده است ازجمله: سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در داخل کشور و سایت و اپلیکیشن فیسبوک در خارج از کشور.

در انتها لازم به ذکر است که شرکت طراحی سایت فناوری اطلاعات آیتیسا با سال ها تجربه و با استفاده از تیم های مجرب در زمینه های مختلف با استفاده از بروزترین تکنولوژی های برنامه نویسی وب در حال فعالیت می باشد که حاصل و نتیجه آن انجام پروژه های بسیار زیاد و متعدد در سطح کشور می باشد از جمله پروژه های کشوری، استارتاپ های مطرح در تهران، طراحی سایت و اپلیکیشن های مطرح در تهران، اصفهان، کاشان و شهرهای دیگر... فناوری اطلاعات آیتیسا، متعهد به انجام کار شما با بالاترین کیفیت خواهد بود و این موضوع را قطع به یقین به شما ثابت خواهد نمود.

از جمله مزایای دیگر طراحی سایت فناوری اطلاعات آیتیسا به عنوان یک شرکت طراحی سایت در تهران می توان به قیمت های بسیار مناسب تر، کیفیت طراحی و برنامه نویسی بسیار بالا، نحوه پرداخت اقساطی، پشتیبانی 24 ساعته رایگان، آموزش های کامل رایگان و ... اشاره نمود.

برای ارتباط با مشاوران ما می توانید از طریق راه های ارتباطی ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمائید.

شماره های ثبت سفارش شما:   03155544737   |   09130929477

 

طراحی سات آیتیسا

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند