طراحی سایت در اراک توسط شرکت آیتیسا با بهترین کیفیت و بالاترین امکانات

طراحی سایت در اراک توسط شرکت آیتیسا با بهترین کیفیت و بالاترین امکانات

1403/01/09
دسته بندی:

چه سایتی مورد نیاز شما است

پس از مشخص شدن هدف از طراحی سایت، مورد بعدی مشخص شدن نوع سایتی است که شما نیاز دارید. این مورد با هدف و حوزه کاری شما در یک راستا است و کاملا به هم وابسته هستند. برای مثال اگر شما یک سوپرمارکت دارید، شما به یک سایت فروشگاهی نیاز دارید. اگر شما یک شرکت دارید و می خواهید خود را به دیگران معرفی کنید، طراحی سایت شرکتی می تواند به شما کمک شایانی کند. همچنین اگر شما دوست دارید که درباره مطالب مربوط به حوزه خاصی مقاله منتشر کنید، طراحی سایت شخصی یا وبلاگی می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

روند طراحی سایت در اراک

روند طراحی سایت در اراک در مجموعه آیتیسا بدین گونه است که پس از مشاوره با شما و مشخص شدن ویژگی ها و نیاز هایتان در کنار آنالیز رقبا توسط تیم های مجرب، در صورت رضایت و توافق طرفین، قرارداد طراحی سایت بسته می شود و پروسه طراحی سایت به طور رسمی آغاز می شود.

در قدم نخست طراحی سایت، نیازسنجی قرار دارد. یعنی این که ما طی بررسی، مشورت و تحلیل هایی که صورت می دهیم به این نتیجه برسیم که شما به چه سایتی نیاز دارید و چه امکاناتی برای شما نیاز است.
همچنین یکی دیگر از فعالیت هایی که توسط مجموعه آیتیسا ارائه می شود، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک دیجیتال مارکتینگ کاشان کلیک کنید.
 

طرح اولیه و ادامه روند طراحی سایت در اراک

پس از بررسی و آنالیز هایی که صورت می گیرد، تیم آیتیسا یک طرح اولیه به صورت دمو به شما ارائه می دهد و در صورتی که شما با این طرح موافق باشید، ادامه روند طراحی سایت پیش می رود و درصورت عدم رضایت با توجه به تغییراتی که شما ذکر می کنید و توسط تیم ما لحاظ می شود، مجدد نسخه دموی سایت برای شما طراحی می شود تا شما تایید کنید.
در ادامه کار تک تک صفحات مورد نیاز سایت شما که شامل صفحه اصلی، صفحه محصول، صفحه پرداخت، صفحه بلاگ و ... متناسب با نوع سایت و نیاز شما، طراحی و تست می شود تا سایت بدون مشکل توسط کاربران اجرا و نمایش داده شود.

طراحی سایت فروشگاهی در اراک

تحویل پنل و آموزش

پس از اینکه نسخه دمو سایت توسط شما تایید شد و روند طراحی سایت مطابق میل و اصول طراحی کامل شد، پروسه تحویل پنل و آموزش آن توسط مجموعه آیتیسا صورت می گیرد. در این پروسه کار با پنل سایت و نکات مربوطه و تمامی امور مورد نیاز شما طی چندین جلسه آموزش داده می شود. 

پشتیبانی

یکی از اموری که برای مجموعه ما حائز اهمیت است، پشتیبانی بعد از طراحی سایت است. ما در تمامی موارد در کنار شما و همراه با شما خواهیم بود و در این مسیر آموزش، پاسخ گویی و ... را با کمال میل انجام می دهیم و شما را در این مسیر تنها نمی گذاریم. 

مدت زمان اجرایی پروژه 

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می شود مدت زمان اجرایی پروژه است. این مورد به حجم کاری و نوع پروژه شما دارد، این که بتوان پاسخ دقیقی در این زمینه ارائه کرد ممکن نیست. اما شما می توانید با تماس با کارشناسان ما و مطرح کردن نوع سایت مورد نیاز به صورت تقریبی از این موضوع مطلع شوید.

طراحی سایت در اراک

طراحی سایت شرکتی

ما در مجموعه آیتیسا مفتخریم تا انواع سایت را در زمینه های مختلف برای شما مشتریان عزیز  طراحی کنیم، یکی از این زمینه ها طراحی سایت شرکتی در اراک است. 
اگر به فکر تاسیس شرکت خود هستید یا اینکه شرکت خود را تاسیس نموده اید و نمونه کار هایی در زمینه مربوطه دارید و می خواهید شرکت تان را به مشتریان خود در اینترنت نمایش دهید و مزیتی نسبت به رقبای خود داشته باشید، طراحی سایت شرکتی را به شما پیشنهاد می دهیم. 
برای طراحی سایت شرکتی یک سری موارد در اولویت قرار دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما آورده ایم.
1-مشخص کردن هویت
یکی از مسائل مهمی که در طراحی سایت شرکتی در اراک مهم و حائز اهمیت است، مشخص کردن هویت کسب و کارتان است. شما باید در فضای سایت خود، هویت کسب و کارتان را به کاربر انتقال دهید. این کار را می توانید به کمک تصاویر و رنگ بندی و ... به مخاطب منتقل کنید.
2-محتوای با کیفیت
عموما سایت های شرکتی مانند سایت های فروشگاهی تمرکزشان بر روی محصولات نیست. همچنین این سایت ها مانند سایت های خبری و بلاگی، نیازمند مقالات زیاد نیستند. در نتیجه محتوایی که بر روی سایت شما قرار می گیرد و شما را معرفی می کند باید با کیفیت باشد تا بتواند منظور شما و کسب و کارتان را به بهترین نحو ممکن به مخاطب انتقال دهد.

3-اطلاعات تماس
یکی از موارد مهم در سایت های شرکتی اطلاعات تماس می باشد. بسیاری از کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند نیازمند یافتن شماره تماس و ارتباط با شما هستند. پس شما باید شماره تماس خود را در صفحاتی که بر روی آن کار می کنید به بهترین نحو قرار دهید تا مخاطب در لحظه اول مشاهده سایت، شماره تماس و ارتباطی را مشاهده کند.
4-نخسه موبایل
یکی از مواردی که در تمامی سایت ها به خصوص در سایت های شرکتی بسیار مهم است، این است که سایت شما برای نسخه موبایل نیز به درستی کار کند و مشکلی نداشته باشد. با توجه به اینکه امروزه اکثر کاربران با گوشی موبایل خود مدت زمان بسیاری را مشغول هستند طراحی اپلیکیشن اختصاصی نیز می تواند به شما بسیار کمک کند. درمورد سایت نیز تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت آیتیسا، ریسپانسیو می باشد و در نسخه موبایل بدون هیچ مشکلی اجرا می شوند.

طراحی سایت شرکتی در اراک

طراحی سایت فروشگاهی در اراک

تا 10-15 سال گذشته کسی به فکر داشتن سایت و حضور در فضای اینترنت نبود و گمان نمی کرد روزی برسد که فروش اینترنتی فروشگاه ها از فروش حضوری آن ها، بدون وجود مشکلات فروشگاه های حضوری، بیشتر شود. اما امروزه همان طور که مشخص است، فروشگاه دیجی کالا مقدار فروشش از تمام فروشگاه های حضوری بیشتر است و همین مورد نشان از اهمیت فضای اینترنت و موتور های جستجو مانند گوگل می دهد.
بعد از این که اینستاگرام دچار اختلال و فیلترینگ شد. بسیاری از افراد مشتاق به فروش اینترنتی از طریق سایت شدند پس پیشنهاد می شود شما نیز از این چرخه جا نمانید.
تیم آیتیسا مفتخر است تا با شرکت ها و مراکز گوناگون در حوزه های مختلف همکاری داشته و در طی 13 سال تجربه کاری، تیم هایی شامل افراد متخصص در زمینه های مربوطه مانند طراحی سایت، تولید محتوا، سئو سایت و ... تشکیل داده است. 
شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع روند طراحی سایتتان با کارشناسان ما با شماره ... تماس حاصل کنید.
همچنین اگر شما در اراک یک فروشگاه یا مغازه دارید یا اینکه به صورت خانگی و آنلاین می خواهید محصولاتی را به فروش برسانید. طراحی سایت فروشگاهی در اراک پیشنهاد ما به شما است. برای سایت های فروشگاهی نیز یک سری ثابت ها و متغیر ها وجود دارد که در ادامه بیشتر بررسی می کنیم.

بارگذاری بی شمار محصول 

سایت های فروشگاهی با کد نویسی اختصاصی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بی شمار محصول خود را در سایت قرار دهید بدون آن که برای سایت شما مشکلی ایجاد شود در حالی که سایت هایی آماده از این قابلیت برخوردار نیستند و شما تا یک حدی می توانید محصول در سایت بارگذاری کنید.
امکان جستجوی پیشرفته 
یکی از مواردی که در سایت های فروشگاهی مورد نیاز مشتریان و کاربران شما می باشد، امکان جستجو به صورت پیشرفته و نمایش محصولات مرتبط به جستجو است. می توان گفت این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که در سایت شما مورد نیاز است و باعث می شود نرخ تبدیل شما افزایش پیدا کند و مشتری بتواند مطابق با آنچه مورد نیازش است محصولات را مشاهده کند.

امکان فیلترکردن محصولات 

یکی از مواردی که در سایت های فروشگاهی بزرگ مورد نیاز است، امکان فیلتر کردن محصولات می باشد. با این کار شما به کاربر کمک می کنید تا جستجوی هدفمند داشته باشد و سریع تر به محصول مورد نیاز خود برسد.

امکان حسابداری و انبارداری

یکی دیگر از امکاناتی که در سایت های فروشگاهی می تواند بسیار کمک کننده واقع شود و به شما کمک شایانی کند، سیستم حسابداری و مدیریت انبار این سایت ها می باشد. با این قابلیت شما دیگر نیاز به محاسبه های هزینه ها و سود خود ندارید زیرا سایت این اطلاعات را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به شما گزارش می دهد.

سایت آماده یا سایت کد نویسی

وقتی شما در اینترنت قیمت طراحی سایت را جستجو کنید ممکن است با قیمت های مختفی مواجه شوید. این قیمت ها از 3 الی 4 میلیون شروع شده تا 100 و بعضا 200 میلیون هم افزایش پیدا کرده است. اما دلیل این قیمت گذاری ها چیست؟ و آیا قیمت های اعلام شده بی حساب کتاب است؟
یکی از مواردی که در قیمت بسیار تاثیر گذار است، سیستم مدیریت محتوایی است. بسیاری از سایت هایی که با هزینه 3 تا 4 میلیون طراحی می شوند از CMS (سیستم مدیریت محتواتی) آماده مانند وردپرس و جوملا استفاده می کنند. 
وردپرس یکی از محبوب ترین و مشهورترین ربات های سایت ساز در جهان می باشد که به این جایگاه رسیده که حجم قابل توجهی از سایت های طراحی شده در دنیا را از آن خود کند. اما در کنار مزایای خود یک سری خصوصیات دارد که ممکن است در آینده برای شما ایجاد دردسر کند.
این سایت ها به طور کلی به سایت های آماده مشهورند، با توجه به اینکه کار و زمان کمتری می برند و بعضا در 1 تا 2 روز آماده می شوند ?، ممکن است از قالب های آماده استفاده کنند و باعث شود تا سایت شما شبیه 100 ها سایت دیگر شود که این مورد بستگی به شرکت توسعه دهنده دارد. در ادامه یک سری ویژگی های مهم را برای نوع cms انتخابی بیان کرده ایم. پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

طراحی سایت  در اراک

امکان پاسخگویی تا 5000 کاربر در روز

یکی از مشکلاتی که سایت های وردپرسی که توسط متخصصان حرفه ای طراحی می شوند، این است که تا حدود 5000 کاربر را در طول روز پاسخگو هستند و زمانی که کاربران از این تعداد بیشتر شوند سایت های وردپرسی در پاسخگویی به کاربران دچار اختلال و کندی می شوند. البته این نکته ذکر شود که این عدد به صورت تقریبی است و با توجه به تخصص توسعه دهنده سایت، متغیر است. اما در کل این سیستم توانایی پاسخگویی به حجم بالایی از مشتری را در طول روز ندارد.
 در طرف مقابل اگر سایت های کدنویسی نیز به صورت بهینه و توسط متخصصین مجرب طراحی نشوند دچار این سری مشکلات می شوند اما شرکت آیتیسا با 13 سال تجربه در طراحی سایت به گونه ای عمل می کند تا هرگز این قبیل مشکلات برای شما پیش نیاید.

پنل کاربری و مدیریتی پیشرفته

سایت های وردپرسی عموما پنل کاربری ساده ای دارند و قابلیت شخصی سازی و ویرایش در این زمینه ندارند، اما در مقابل پنل کاربری ای که توسط شرکت آیتیسا، طراحی و در اختیار شما قرار داده می شود، سیستمی بسیار کامل و جامع طبق نیازسنجی و موارد مورد نیاز شما می باشد.
ویژگی بعدی سایت های اختصاصی، این است که شما بخش های مختلف سایت را آن طور که مورد نیازتان است تغییر دهید زیرا تمام المان ها و بخش های سایتتان به صورت اختصاصی طراحی می شود. اما در وردپرس به دلیل برخی محدودیت، امکان ویرایش به صورت سایت های اختصاصی نمی باشد.

امنیت 

موضوعی که بسیار مهم و حائز اهمیت است و در هر کاری چه حضوری چه مجازی بسیار مهم است، امنیت  است. اگر سایت شما از نظر کدنویسی دچار اختلال باشد و حفره امنیتی وجود داشته باشد ممکن است به سادگی که حتی فکرش را نمی کنید هک شوید و به کسب و کار و سابقه شما ضرر و زیان وارد شود. 
این مورد زمانی حادتر می شود که شما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت هم، چندین سال کار کرده باشید و بسیاری از صفحات شما رتبه دار باشند. در این صورت این مشکل امنیتی خیلی بیشتر از آن چه که فکر کنید به شما زیان می رساند و گاهی تلاش چندین و چند ساله شما را در کمتر از یک ماه از بین می برد.

طراحی سایت در اراک توسط شرکت آیتیسا، به دلیل این که با کدنویسی اختصاصی توسط تیم های مجرب و با سابقه صورت می گیرد از لحاظ امنیتی نسبت به سایت های وردپرسی که بعضا ممکن است از قالب های آماده استفاده کنند یک سر و گردن بالاتر است زیرا سایت هایی که به صورت اختصاصی کد نویسی و طراحی می شوند کد های مخصوص به خود را دارند در نتیجه هک کردن و نفوذ به این سایت ها کار ساده ای نیست.
اما تفاوت های میان این دو نوع سایت چیست؟
سایت های کد نویسی شده از قابلیت سفارشی سازی بیشتری بهره می برند به شرطی که تیم توسعه دهنده کاملا به کار خود مسلط باشند و بتوانند نیاز های شما را به درستی متوجه شود و رفع کنند.
مسلما طراحی سایت های کد نویسی شده مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به بهره وری برسند زیرا نیاز است تا تمامی صفحات به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی شوند.
همچنین در سایت های کد نویسی شده اگر شما یک امکان خاصی را نیاز دارید باید به تیم توسعه دهنده خود مراجعه کنید تا برای شما طراحی شود اما در سایت های وردپرسی نیاز است تا شما یک افزونه مرتبط نصب کنید تا نیاز هایتان رفع شود. 
 

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند