kashan web design

kashan web design

1397/04/25
دسته بندی:

دنیای فناوری اطلاعات به تنهایی ما را با دنیایی هیجان انگیر و پر جنب و جوش روبرو کرده است. امروزه قطعا حرف اول را فناوری های نوین می زند و صنایعی که خود را به روز نکنند لاجرم مختوم به نابودی خواهند بود. طراحی سایت در کاشان قابلیت و امکان جدیدی است که صنایع مختلف این منطقه همچون شهرک های صنعتی فرش ماشینی، صنعت و هنر فرش دستباف، صنایع گلاب و عرقیجات و... را دستخوش تغییرات قرار داده است.

امروز طراحی های سایت به سبک مدرن و فلت جایگزین طراحی های سنتی و گرافیکی محض شده است. امروزه قابلیت ریسپانسیو بودن سایت های اینترنتی و سازگاری آن ها با گوشی های موبایل، تبلت ها، لبتاپ ها و انواع پلتفرم های دیگر یه اصل مهم در طراحی سایت به حساب می آید. امروزه رتبه سایت و سئو وب سایت بسیار حائر اهمیت است، مگر می شود صاحب صنعت یا شرکتی نخواهد در جستجوهای فارسی سایتش در صفحه اول موتور جستجو گوگل نیاید. این یک اتفاق بزرگ و هیجان انگیز است. امروزه اپلیکیشن های موبایل ایده ها و رویاهای خیلی از انسان ها را به واقعیت تبدیل نموده است. با این شرایط مگر می شود چشم ها را بست و مدرن نشد؟ راز ماندگاری ما در استفاده بهتر و حرفه ای تر تکنولوژی های جدید است.

در منطقه کاشان و آران و بیدگل و یا هر منطقه ای دیگر صنایع مختلفی وجود دارد. کاشان و منطقه اطراف از دیرباز مهد فرش دستباف بوده و هست. مگر مردمان این منطقه ریشه هایی که مادرانشان بر دار قالی زده اند را فراموش می کنند؟ کاشان، آران و بیدگل اکنون قطب فرش جهان می باشد. بالاترین تولید فرش ماشینی اکنون در این منطقه در شهرک صنعتی صباحی، شهرک صنعتی امیرکبیر، شهرک صنعتی هلال، شهرک صنعتی راوند و... انجام می شود. کاشان مرکز تولید گل و گلاب و عرقیجات است همچون گلاب کعبه، گلاب قمصر، گلاب برزک و... کاشان مرکز صنایع دستی ایران می باشد. صنایعی همچون ظروف مسی و...

آری کاشان و منطقه می بالد بر این همه دارایی و هنر... می بالد بر هنرمندان این خطه...

فناوری اطلاعات آیتیسا از سال 89 در حوزه فناوری اطلاعات  و تجارت الکترونیک در حال فعالیت می باشد و موضوع دیجیتال مارکتینگ بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های فرش را به صورت تمام و کمال به بهترین شکل ممکن دنبال نموده است. آیتیسا پروژه هایی را تحت عنوان استارتاپ های ملی اجرا نموده است و زیرساخت آن را فراهم نموده است. نمونه کارهای طراحی سایت بسیاری داخل بخش نمونه کارهای سایت از مراکز مختلف معرفی شده است. طراحی سایت در کاشان به صورت حرفه ای در آیتیسا دنبال می شود و این مهم با مشتریان بسیاری که تجارت آنلاین خود را به آیتیسا سپرده اند قابل روئیت و بررسی است.

لازم به ذکر است که آیتیسا خدمات متنوع و گسترده ای دارد از جمله:

- طراحی سایت:

طراحی سایت شرکت های فرش، طراحی سایت شرکت فرش ماشینی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش، طراحی سایت ریسپانسیو، طراحی سایت نمایشگاهی و... بخشی از خدمات آیتیسا در زمینه طراحی سایت کاشان می‌‌باشد.


- بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و افزایش رنکینگ (SEO):

سئو کردن فروشگاه اینترنتی، سئو کردن سایت شرکت، افزایش رنکینگ سایت، نمایش سایت در صفحه اول گوگل، زیرساخت سازی سئو و بهینه نمودن سایت در موتور جستجو گوگل جز خدماتی است که آیتیسا سال هاس با موفقیت در حال انجام آن می‌باشد.

- توسعه اپلیکیشن های تحت وب:

طراحی و توسعه انواع اپلیکیشن های تحت وب همچون: سیستم حسابداری و انبار و مالی شرکت، سیستم حسابداری شرکت فرش، سیستم انبارداری فرش ماشینی، سیستم مدیریت سمینار و همایش دانشگاهی، سیستم فروشگاه ساز، سیستم تولید محتوا سایت کاشان و طراحی سایت کاشان، سیستم مدیریت آموزش مجازی و... از جمله کارهایی است که آیتیسا برای شرکت ها و مراکز و موسسات مختلف طراحی و برنامه نویسی نموده است.

- برنامه نویسی اندروید و IOS:

برنامه نویسی اپ موبایل یا اپلیکیشن موبایل در کاشان متاسفانه به صورت حرفه ای انجام نمی شود. آیتیسا با بروزترین تکنولوژی های روز دنیا همچون ری اکت (react)، ری اکت نیتیو (react native)، اندروید استودیو (android studio)، سوئیفت (swift)، زامارین (xamarin) و... در تیم های مختلف این کار را انجام می دهد و پروژه های بزرگ و استارتاپ های بزرگ کشور جز نمونه کارهای ماست.

- مشاوره IT شرکت ها، بازاریابی و برندسازی:

دنیای فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، دنیایی بسیار جدید است و کار کردن در این زمینه نیاز به تخصص و مهارت کاملی دارد. شرط موفقیت در این حوزه تنها به اتکا به تیمی است که با این موضوع آشناست. تیم فناوری اطلاعات آیتیسا یا مرکز طراحی سایت کاشان، شامل تیم های مختلف با تخصص های کامل می باشد. کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی، امنیت، تجارت الکترونیک در این راستا در کنار شما خواهند بود.

- ارائه پنل پیامک متنی و صوتی

ازائه انواع پنل های ارسال اس ام اس با امکانات بسیار ویژه با قیمت های استثنائی و ارزان. حتی امکانی همچون ارسال به بلک لیست را نیز پنل ارسال پیامک آیتیسا در اختیار کاربران قرار می دهد.


- تبلیغات تلگرامی، افزایش ممبر و ارسال انبوه:

استفاده از شبکه های اجتماعی امروز به بزرگترین و گسترده ترین حد خود رسیده است. آیتیسا شبکه های اجتماعی بسیاری از شرکت ها را مدیریت می کند. از تولید محتوا، بارگزاری محتوا، شیرینگ مطالب، افزایش ممبر تا افزایش بازدید کننده بخشی از خدمات ما در حوزه شبکه اجتماعی تلگرام می باشد. شبکه های اجتماعی بسیار دیگری برای دیجیتال مارکیتنگ وجود دارد همچون: اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، فیس نما، دلیشس، آپارات، کلوب، یوتیوب و... که می تواند کمک بسیاری به معرفی شرکت ها انجام دهد.

 

طراحی سایت در کاشان یا به عبارتی طراحی سایت کاشان، طراحی اپ موبایل در کاشان، طراحی اپلیکیشن در کاشان، نرم افزار اندروید در کاشان حرفه ای است که چندین سال است آیتیسا بدان گره خورده و پیچ و خم های آن را برای گرفتن بیشتر فیدبک امتحان نموده است.

 

آیتیسا از تمام تجارب خود برای موفقیت شما استفاده می کند. موفقیت شما، موفقیت آیتیساست...

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند