آیتیسا متخصص طراحی سایت در آران و بیدگل + تحویل در کمترین زمان

آیتیسا متخصص طراحی سایت در آران و بیدگل + تحویل در کمترین زمان

1403/02/05
دسته بندی:

طراحی سایت در آران و بیدگل

طراحی سایت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کار در دنیای امروز است. با توجه به رشد روزافزون فضای اینترنت و دنیای دیجیتال، این روزها بیشتر کاربران به دنبال خدمات و محصولات مورد نیاز از طریق اینترنت هستند. بنابراین داشتن یک وب سایت حرفه ای و کاربرپسند برای هر کسب و کاری بسیار مهم است.
طراحی وب سایت با توجه به نیازهای مختلف هر کسب و کار می تواند منحصر به فرد باشد اما در این میان عده ای به دلیل استفاده از فالب های آماده، فضای بسیاری از سایت ها را شبیه به یکدیگر کرده اند. در این مقاله به چند موضوع مهم در طراحی وب سایت می پردازیم که به کارفرمایان کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند داشته باشند.
1- تعیین هدف و اهداف سایت: قبل از هر گونه فعالیت در اینترنت و سفارش طراحی سایت، لازم است هدف اصلی و اهداف فرعی سایت مشخص شود. به عنوان مثال، ممکن است هدف اصلی یک شرکت فروش محصولات خود باشد یا ممکن است یک شرکت بخواهد دوره های آموزش آشپزی به فروش برساند.
موضوع مهم این است که شما باید ابتدا نیاز هایتان را مشخص کنید که در ادامه از پرداخت هزینه های بی مورد خودداری کنید.

طراحی سایت در آران و بیدگل
2- انتخاب رنگ و صفحات مورد نیاز سایت: پس از مشخص شدن هدف سایت، نوع و طراحی صفحات سایت انتخاب می شود. این انتخاب باید بر اساس نیازهای تجاری و هدف کلی سایت انجام شود. در این مرحله شما می توانید با جستجو در اینترنت، رنگ های مورد استفاده در فضای سایت، طراحی صفحات مختلف و ... را مشاهده کنید و برای توسعه دهنده ارسال کنید تا طراحی سایتتان مطابق آن باشد. همچنین می توانید برای راهنمایی و مشاوره برای طراحی سایت در آران و بیدگل با شماره 09130929477 تماس بگیرید.
همچنین در هنگام سفارش طراحی سایت نیاز است تا صفحات محصول، صفحات خدمات، درباره ما و صفحات تماس با ما نیز به طور سفارشی و مطابق میل کارفرما طراحی شود. در طراحی این صفحات باید به نکاتی مانند طراحی ساده و کاربردی، رنگ ها و آیکون های مناسب و ایجاد فضای مناسب برای کاربران توجه شود.

شرکت آیتیسا با توجه به سابقه خود در زمینه طراحی سایت، تمامی این موارد را برای شما مشتریان عزیز مطابق میل شما و اصول روز طراحی سایت، لحاظ می کند.

3- طراحی و گرافیک:

یکی از موارد مهم در طراحی سایت در آؤان و بیدگل، طراحی و گرافیک سایت است. طراحی و گرافیک سایت باید با نیازهای تجاری و هدف کلی سایت مطابقت داشته باشد. این می تواند کاربران بیشتری را به وب سایت شما جذب کند و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد. 
برای مثال استفاده از تصاویر با کیفیت برای سایت و همچنین لوگوی مرتبط با زمینه کاری شما باعث می شود تا کاربران وقتی به سایت شما مراجعه می کنند، احساس خوشایندی داشته باشند و از مرورکردن صفحات سایت شما لذت ببرند.


5- امنیت وب سایت:

امنیت وب سایت یکی از مهم ترین عوامل در طراحی وب سایت است. برای محافظت از اطلاعات کاربران و جلوگیری از هک شدن وب سایت ها، یکی از کارهایی که باید انجام داد استفاده از فناوری های امنیتی مانند SSL و TLS می باشد. 


برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
6- طراحی و ساختار سایت قابل دسترسی: طراحی و ساختار سایت باید به گونه ای باشد که برای کاربران دارای مشکلات بینایی، حرکتی یا شنوایی به راحتی قابل دسترسی باشد. به عنوان مثال، استفاده از کدهای ساده و صحیح HTML، استفاده از تصاویر با تگ های ALT، در دسترس قرار دادن دکمه ها با صفحه کلید برای کاربرانی که مشکلات حرکتی دارند و استفاده از فونت ها و اندازه های مختلف برای کاربرانی که مشکل بینایی دارند.
شاید این موارد در نگاه اول سطحی و ابتدایی به نظر برسد اما از نظر موتور های جستجو و مقیاس های روز سئو، تمامی این موارد توسط گوگل بررسی می شود و برای سایت هایی که آن ها را رعایت می کنند امتیاز مثبت محسوب می شود.
7- به روز رسانی مستمر: به روز رسانی مستمر وب سایت از قدیمی شدن وب سایت و عدم ارائه اطلاعات جدید و به روز به کاربران جلوگیری می کند. وب سایت ها باید به طور مستمر به روز شود و از آخرین تکنولوژی و عناصر به روز استفاده کند.
برای مثال شما می توانید به صورت فصلی تصاویر استفاده شده در سایتتان را تغییر دهید و با داشتن یک برنامه تولید محتوای منظم از بروزبودن سایتتان اطمینان حاصل کنید.


8- سرعت بارگذاری سایت: سرعت بارگذاری سایت نیز عامل مهمی در طراحی سایت در آران و بیدگل است. اگر به رفتار خود و اطرافیان تان توجه کنید متوجه خواهید شد کاربران، صفحاتی را که سریع بارگذاری نمی شوند و طولانی هستند را نمی خواهند و اقدام به بستن صفحه مورد نظر و بازدید از سایت دیگری می کنند. بنابراین برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب باید از بهترین روش های فشرده سازی، بهینه سازی تصویر، استفاده از سرورهای قدرتمند و تحلیل و بهبود کدهای صفحات وب استفاده کرد.

در نهایت باید گفت که طراحی سایت در آران و بیدگل به دلیل رقابت شرکت های فرش و صنعتی بودن این شهر، فرآیندی حساس و دقیق است که باید با توجه به نیازها و اهداف کسب و کار به درستی انجام شود.

در ایجاد وب سایت باید به تک تک جزئیات توجه شود تا بتوان سایت منحصر به فرد و موفقی ایجاد کرد. شرکت ایتیسا با داشتن 13 سال سابقه در زمینه طراحی سایت در آران و بیدگل، کاشان و سایر شهر ها، می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

طراحی سایت کدنویسی در آران و بیدگل

با توجه به گسترش و به روز بودن دانش طراحی سایت و ورود بسیاری از سایت ساز ها به دنیای اینترنت، انتخاب اینکه از چه سیستم مدیت محتوایی (CMS) استفاده کنیم، کاری دشوار است و نیازمند راهنمایی و مشاوره با فردی متخصص می باشد.
شرکت آیتیسا با توجه به مشکلات به وجود آمده برای بسیاری از مشتریان به دلیل استفاده از سایت ساز های آماده و تیم سازی حرفه ای در زمینه ها و زبان های مختلف توسعه وب، خدمات طراحی سایت را با کدنویسی اختصاصی انجام می دهد؛ در ادامه به معرفی برخی از مزایا و معایب سایت های کدنویسی می پردازیم. 

مزایای سایت های کدنویسی در آیتیسا:

1- کنترل کامل بر ساختار و کد: طراحی وب سایت با استفاده از کدنویسی به طراحان این امکان را می دهد که ساختار و کد وب سایت را به طور کامل کنترل کنند و از اصول و تکنیک های بهینه سازی وب برای بهبود عملکرد وب سایت استفاده کنند. .
2- سفارشی سازی بیشتر: طراحان وب با استفاده از کدنویسی می توانند وب سایت خود را سفارشی کرده و ویژگی های منحصر به فردی که مدنظر کارفرما هست را اجرا و پیاده سازی کنند.
3- امن تر: از آنجایی که در سایت های کدنویسی شده، کد ها به صورت اختصاصی برای هر سایت نوشته می شود و از روش های رمزگذاری و امنیتی قوی تری استفاده می شود، امنیت این سایت ها به مراتب از سایت های آماده و وردپرسی بهتر است.
4- بهبود عملکرد: در سایت های کد نویسی شده می توانید عملکرد خود را از لحاظ پارامتر های سرعت در GTMETRICS و pagespeed insight بهتر بهبود دهید، زیرا برنامه نویسان می توانند به طور مداوم کد های استفاده شده خود را برای بارگذاری صفحات سایت بهینه تر کنند و عملکرد بهتری در برابر بار سنگین روی سرور ارائه دهند.

معایب سایت های کدنویسی شده

1- زمان و هزینه: ساخت یک وب سایت با کد نویسی اختصاصی می تواند زمان و هزینه بیشتری نسبت به استفاده از سایت های آماده مانند وردپرس و جوملا داشته باشد. از آنجایی که توسعه دهندگان سایت با کدنویسی اختصاصی یک سایت را از صفر تا صد با کد ایجاد می کنند، برای به دانش و مهارت بیشتری برای توسعه و پیاده سازی نیاز است. همچنین این فرآیند مدت زمان بیشتری نیز طول می کشد.
 شرکت آیتیسا با توجه به تیم سازی خود سعی دارد تا در مدت زمان بین 1 ماه تا 45 روز پروژه طراحی سایت خود را تکمیل کند اما ممکن است بسته به بزرگی پروژه، این مدت زمان کمی تغییر کند. می توانید برای بررسی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره .... تماس بگیرید. 
 

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند