سئو و بهبود رنکینگ سایت در گوگل

2

فناوری اطلاعات آیتیسا با بهره‌گیری از توانایی کارشناسان خبره و با تجربه سئو (SEO)  با بیش از یک دهه تجربه در طراحی انواع وب سایت‌ها در زمینه‌های مختلف، آماده است تجربیات و دانش خود را جهت افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل و افزایش تضمینی سئو سایت شما به کار گیرد.

در فناوری اطلاعات آیتیسا برای شروع پروژه سئو، از کدنویسی استفاده می‌شود. بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می‌گردد. سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک ‌های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید. در نهایت بعد از این که جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود.

مراحل سئو در فناوری اطلاعات آیتیسا بدین صورت است که ابتدا زیرساخت سئو همزمان با طراحی و برنامه نویسی وب سایت پیاده سازی می شود، سپس پس از بارگذاری سایت محتوای با کیفیت مطابق با قوانین سئو در سایت قرار می گیرد و پس از آن گوگل مراحل خزش(crowl)  و ایندکس کردن صفحات سایت را آغاز می کند. پس از چند ماه فعالیت مستمر روی محتوای سایت و با استفاده از تکنیک های لینک سازی و دیگر تکنیک های سئو سفید به مرور جایگاه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی هدف بهبود می یابد تا اینکه به صفحه اول و رتبه های بالا دست پیدا کند، از این پس مرحله حفظ جایگاه در نتایج جستجوی گوگل آغاز می شود که لازمه آن آنالیز پیوسته وب سایت برای کلمات کلیدی هدف و تولید محتوای مناسب برای جستجوی کاربران می باشد.

امروزه روش ‌های تبلیغاتی متنوعی در بازار وجود دارد از جمله: تلویزیون، روزنامه، رادیو و غیره، خدمات سئو یکی از روش‌هاست که شرکت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. سه مزیت مهم که سئو را از روش‌های دیگر متمایز می‌کند عبارت اند از:

1- هزینه اجرای سئو به نسبت دیگر روش‌‌های تبلیغاتی کمتر است.

2- ماندگاری روش سئو نسبت به روش‌های دیگر تبلیغاتی بسیار بالاتر است.

3- سئو روشی هدفمند است در صورتی که سایر روش‌ها هدفمندی و برنامه ریزی خاصی ندارند.

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند