کسب درآمد اینترنتی 1000 دلاری با خرید پکیج آموزشی

کسب درآمد اینترنتی 1000 دلاری با خرید پکیج آموزشی

1400/03/05

کسب درآمد 1000 دلاری

قطعا همه شما تاکنون تبلیغات کسب درآمد های اینترنتی از طریق خرید پکیج های آموزشی را شنیده‌اید. پکیج هایی که با تبلیغات ظاهری جذاب و متن های گمراه کننده به راحتی مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشانند. در حالی که مطالب این نوع از پکیج ها از واقعیت دور است اما بسیاری از مردم اقدام به خریداری چنین پکیج هایی می کنند و باعث می‌شوند تا فروشندگان آن ها به پول های زیادی دست پیدا کنند.
در ادامه به بررسی واقعیت در مورد با این نوع از پکیج ها خواهیم پرداخت.

پیشنهاد مرتبط: طراحی اپلیکیشن در کاشان

آیا همه پکیج های کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارند؟

خیر. در دنیایی که اینترنت حرف اول را می‌زند و راهی برای رسیدن به کسب درآمد به شمار می‌رود، افزایش افراد بی تخصصی که منبع درآمدشان فریب مردم ناآگاه است چندان عجیب نیست!
متاسفانه افراد سود جو با سو استفاده از ناآگاهی مردم، آنان را فریب می‌دهند و با فروش این پکیج ها درآمدزایی می‌کنند. این در حالی است که این پکیج ها به هیچ عنوان نمی‌توانند برای شما درآمد تضمین شده‌ای را به وجود آورند. این افراد در تبلیغات خود از کلمات و جملات تحریک کننده ای استفاده می‌کنند که سبب برانگیخته شدن احساسات کاربران می شود و به راحتی آن ها را وارد درگاه پرداخت اینترنتی می کند.
این درحالی است که این افراد در نوشتن متون تبلیغاتی بسیار حرفه ای هستند اما ذره ای وجدان در آن ها دیده نمی‌شود.

شعار های تبلیغاتی
نمونه ای از شعارهای تبلیغاتی این افراد سود جو که به راحتی جیب مردم را خالی کرده و هیچگونه اطلاعاتی را در اختیار آنان قرار نمی دهند، را با هم ببینیم.

"در کمتر از 2 ساعت به درآمد 600 هزار تومانی در روز برسید"
"با 3 ساعت فعالیت در روز، درآمد 20 میلیون تومانی در ماه را تجربه کنید"
این ها نمونه هایی از شعارهای تبلیغاتی این افراد هستند که برای به فروش رساندن پکیج هایشان به کار می‌گیرند. این تبلیغات بیشتر جنبه طنز دارند و در واقع در دنیای واقعی چنین چیزی بدون تلاش، پشتکار و صرف زمان امکان پذیر نیست.

مطلب مرتبط: طراحی سایت در کاشان

با شعار تبلیغاتی به درآمد دلاری برسیم

پکیج های واقعی

از حق نگذریم برخی از پکیج های آموزشی هستند که با آموزش های دوره ای که به صورت صفر تا صد برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند علاوه بر انتقال اطلاعات مهم و مفید به مخاطبانشان مدرک رسمی را هم به آن ها ارائه می‌دهند. همچنین در بسیاری از موارد دیده شده است که افراد با خریداری این پکیج ها به اهداف خود و آنچه که خواستارش بوده اند دست پیدا کرده اند و از خریدشان بسیار راضی بوده‌اند.

پیشنهاد می شود مقاله طراحی سایت در محلات را مطالعه فرمایید.

بنابراین می توان گفت بعضی از پکیج های آموزشی هستند که می توان با شناسایی صحیح و دقیق آن ها خرید موفقی از آن ها داشت که در جهت پیشرفت در زمینه های مختلفی مانند کسب و کار به ما کمک می‌کنند. امروزه یکی از راه های شناسایی مراکز معتبری که پکیج های مختلفی را به فروش می رسانند، شبکه های اجتماعی هستند. در واقع نوع و میزان فعالیت این مراکز در شبکه های اجتماعی، میزان رضایت مشتری ها از آن ها و میزان فروششان می تواند از عواملی باشد که به شناسایی بهتر آن ها کمک کند.

پیشنهاد می شود مقاله طراحی سایت در نحف آباد را مطالعه فرمایید.

پکیج های آموزشی

پکیج آموزشی برنامه نویسی، پکیج آموزشی اینستاگرام، پکیج آموزشی فتوشاپ و پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ نمونه هایی از پکیج های آموزشی کاربردی هستند که در ادامه به طور خلاصه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

  1. پکیج آموزش برنامه نویسی: این نوع از پکیج ها شامل؛ فیلم های کوتاه تدریس شده، سرفصل های تدریس و ویدئوهای ضبط شده از کسانی است که در کلاس ها شرکت کرده‌اند.
     
  2. پکیج آموزش اینستاگرام: در این پکیج ها آیدی پیج شخصی مدرس آموزش‌ها، تعداد دنبال کننده های او و میزان تعاملش با فالوورها مشخص است.
  3. پکیج آموزش فتوشاپ: وجود تعدادی نمونه کار و شناسایی و نحوه کار با ابزار فتوشاپ از لازمه های این پکیج ها می‌باشد.
     
  4. پکیج آموزش دیجیتال مارکتینگ: بررسی و نشان دادن کسب و کارهایی که با این پکیج ها به موفقیت رسیده‌اند و نقشه راه کلی برای دستیابی به موفقیت از جمله اطلاعاتی است که این پکیج ها در درون خود جای داده اند.

چگونه پکیج های دروغین را شناسایی کنیم؟

  • یکی از راه‌های تشخیص دروغ بودن این پکیج ها هزینه پایین آن‌ها است. زیرا فردی که از دانش تخصصی برخوردار باشد چطور ممکن است دانش و اطلاعات خود را برای بدست آوردن درآمد میلیونی با هزینه کم در اختیار سایرین قرار دهد!
     
  • از دیگر راه‌های تشخیص کذب بودن این پکیج های استفاده بیش از حد جملاتی مانند؛ "این پکیج با تمامی پکیج هایی که تا به حال دیده اید، تفادت دارد" می باشد. همچنین شعار "در صورت عدم رضایت شما کل هزینه عودت داده خواهد شد" دروغ واقعی است و در صورت خرید این پکیج ها و عدم رضایت شما، آن ها هیچگونه مبلغی را به شما عودت نخواهند داد.
     
  • از دیگر راه هایی که نشان دهنده جعلی بودن این پکیج ها است، وجود کامنت های ساختگی و نظرات مثبتی است که خود آن ها با ترفند های مختلف برای دید سایر کاربران در سایتشان قرار می‌دهند و این در حالی است که در بین این کامنت ها هیچگونه کامنت منفی یا انتقادی دیده نمی‌شود.
     
  • علاوه بر هم این ها توجه به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از جمله مواردی است که اعتبار یک سایت را مشخص می کند و شما می‌توانید در صورت عدم رضایت و داشتن شکایت از طریق اینماد این موضوع را پیگیری کنید.

دانش و علم کافی برای بدست آوردن درآمد دلاری

کلام آخر

در نهایت همه این موضوعات را گفتیم تا بگوییم؛ کسب مهارت و تجربه، شناخت توانایی ها، داشتن پشتکار، تلاش و کوشش و صرف زمان از اصلی ترین و مهم ترین مواردی هستند که می توانند شما را برای کسب درآمد کمک کنند و خرید پکیج های آموزشی نه تنها اطلاعات لازم جهت راه و روش های مهم را به شما نمی آموزند بلکه در افزایش درآمد نیز به شما هیچ کمکی نخواهد کرد. بنابراین توصیه ما به شما تلاش در جهت مهارت های خود شما و صرف زمان و وقت در این راه است.

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند