در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در جریان است؟

در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در جریان است؟

1399/07/28

همان‌طور که در مقاله ی قبلی هم گفتیم بهینه سازی و سئو وب سایت شما از جمله عوامل مهم و تاثیرگذاری است که می‌تواند به افزایش بازدید ها از سایتتان کمک کند. به عبارت بهتر زمانی وب‌سایت یا همان کسب کار شما رونق و پیشرفت بیشتری خواهد داشت که در صفحه اول گوگل باشد.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا رسیدن به صفحه اول گوگل مهم است، چگونه به صفحه اول گوگل برسیم و اینکه در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در جریان است؟

در این مقاله ما به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

گوگل

اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

امروزه بسیاری از مردم با پیشرفت زیاد اینترنت تقریبا تمامی کارهای خود از جمله؛ خرید، سفارش غذا، گرفتن تاکسی و غیره را به صورت غیرحضوری و از طریق همین اینترنت انجام می دهند. با توجه به این موضوع می توان گفت اینترنت و در حقیقت همان گوگل محیط مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها و رونق آن می‌باشد.

پیشنهاد می شود مقاله طراحی سایت در نجف آباد را مطالعه کنید.

بیشتر کاربران هنگام سرچ در گوگل به همان لینک های ابتدایی که گوگل آن ها را نشان می دهد، کفایت می کنند و تنها در صورت عدم پاسخگویی به نیازشان است که وارد صفحات دیگری از آن نیز می شوند. به همین دلیل است که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل حائز اهمیت است و گوگل می‌تواند به پیشرفت کسب و کارها کمک کند.
اما همان‌طور که در هر صنعت تعداد بی شماری برند و رقیب وجود دارد، رسیدن به صفحه اول گوگل می تواند چندان آسان هم نباشد!
بنابراین قرار گرفتن یک وب‌سایت در صفحه اول گوگل نیازمند تخصص است که این کار توسط مهندسین سئو و برنامه نویسان حرفه ای انجام می‌گیرد.
ما در اینجا به بررسی دقیق تری از این موضوع خواهیم پرداخت.

چگونگی قرار گرفتن سایت در نتایج جستجوی گوگل

در مرحله اول داشتن یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان ضروری است که طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما برای طراحی سایت، دیدن نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت مورد نظر است که شما می توانید نمونه کارهای این شرکت را در اینجا مشاهده نمایید.

پس از طراحی، قرارگیری محتوای تاثیرگذار در وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و بالا بودن سرعت سایت اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این موارد روی بهینه سازی وب سایت شما و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل بسیار موثر است.

همچنین می توان گفت؛ تبلیغات از رایج ترین روش ها برای قرار گیری در صفحه اول گوگل است که از جمله این تبلیغات می توانیم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی که امروزه بازده زیادی در بین مردم پیدا کرده است، اشاره کنیم.

گوگل

در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در جریان است؟

ممکن است برای همه ما سوال شود که گوگل چگونه تصمیم به قرار دادن یک وب سایت در صفحه اول خودش می کند یا به عبارت راحت‌تر در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟

در واقع می‌توان گفت؛ خزنده گوگل، صفحات و وب‌سایت های بسیاری را بررسی می کند و سپس تصمیم میگیرد بهترین صفحات را با توجه به سرچ کاربرانش در اختیار آن ها قرار دهد.
آمارها نشان می دهد که تقریبا 90 درصد کاربرانی که کلمه ی مشخصی را سرچ می کنند به همان صفحه اول کفایت می کنند و وارد صفحات دیگری از گوگل نمی شوند. این در حالی است که حتی می توان گفت تقریبا 70 درصد آن ها فقط 3 لینک اول نمایش داده شده را باز می کنند.

بهتر است بدانید که الگوریتم رتبه بندی گوگل همواره در حال بروز رسانی است و به همین دلیل است که کار را برای وجود داشتن وب سایت شما در صفحه اول گوگل سخت می کند.
 بنابراین شما برای ماندن در صفحه اول گوگل باید اخبار مرتبط با بروز رسانی این الگوریتم را بررسی و چک کنید چرا که باید عملکرد وب سایت ها با جدیدترین این الگوریتم ها هماهنگ باشد تا گوگل وب سایت شما را در رتبه بندی های خود قرار دهد.

مطلب مرتبط: طراحی سایت در کاشان

به طور کلی می توان گفت؛ استفاده از اطلاعات بروز و اصول بروز رسانی محتوا تاثیر زیادی روی ماندن در صفحه اول گوگل دارد. در واقع هیچگاه نباید از داده های بی کیفیتی که روی سئو تاثیر ندارند استفاده کرد.
همچنین باید سعی کنید زمانی که کلمات کلیدی با ارزش کم شدند، محتواهایی که بیشترین بازده را برای وب سایت شما داشته اند، بروز کنید.

ما سعی کردیم در این مقاله؛ اهمیت رسیدن به صفحه اول گوگل و اینکه در صفحه اول گوگل چه اتفاقاتی در جریان است را به زبانی ساده و روان بیان کنیم.
امیدواریم که سوالات شما در این رابطه را بی پاسخ نگذاشته باشیم.

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند