خانه تکانی اینستاگرام

خانه تکانی اینستاگرام

1399/09/24

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اینستاگرام چگونه به وجود آمد ، چه کسانی آن را به وجود آوردند و چه هدفی را دنبال می کند؟  امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربردی تبدیل شده است که برای کسب درآمد و جذب مشتری، بسیار به کار گرفته می شود. به گونه ای که در حال حاضر بحث اینستاگرام مارکتینگ بسیار داغ می باشد و تعداد کسب و کارهایی که از این طریق درآمد کسب می کنند روز به روز در حال افزایش است.
این در حالی است که اینستاگرام با گذشت زمان و آپدیت های جدیدش این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که آن ها بتوانند با تولید محتوای جذاب تر، پیج بهتر و مطلوب تری داشته باشند و میزان بازدیدها از صفحشان را افزایش دهند. شما می توانید با استفاده از اینستاگرام به جای هزینه کردن تبلیغات و سخنرانی جهت معرفی برندتان، برند خود را به کمک جدیدترین و بهترین ابزارها و تکنیک‌ها به مخاطبان خود معرفی کنید. در واقع اینستاگرام فرصت برقراری ارتباط با مخاطبان و دیگر برندها را برای شما فراهم می‌کند.

اینستاگرام

قطعا همه ما تا امروز یک صفحه در اینستاگرام داریم که ممکن است در جذب مخاطب و معرفی آن موفق عمل نکره باشیم، پس وقتش رسیده است که به خانه تکانی پیجتان بپردازید و با شناخت آپشن‌ها و اطلاعات منحصر به فردی که اینستاگرام دارد میزان بازدیدها و فالوورهای پیج خود را افزایش دهید.
بنابراین راز داشتن یک صفحه موفق در اینستاگرام دانستن اطلاعات و نکاتی است که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. پروفایل بیزنسی
    تحلیل آماری و آنالیز اکانت اینستاگرام، تقسیم شدن دایرکت به دو بخش عمومی و خصوصی، استفاده از لینک در استوری، آمار دقیق بازدید از پست و استوری، تعداد سیو ها و فورواردهایی که از یک پست صورت گرفته و غیره آپشن هایی از اینستاگرام هستند که در اکانت شخصی وجود ندارند و تنها با ساختن یک پروفایل بیزنسی و یا با تغییر پروفایل خصوصی به بیزنسی می توان از آن ها استفاده کرد. بنابراین داشتن یک پروفایل بیزنسی اولین اقدام اساسی در جهت معرفی برند و موفقیت کسب و کار می باشد.


    پروفایل بیزنسی
  2. پروفایل مناسب
    داشتن یک پروفایل مناسب و با کیفیت از دیگر موارد مهمی است که نباید از آن غافل شد. شما می توانید در انتخاب پروفایلتان از یک لوگو که معرف برند شما می باشد، استفاده کنید.

     
  3. بیو پیج
    بیو صفحه اینستاگرام شما از موارد مهم دیگری است که در جذب فالوور تاثیرگذار است و می تواند به افزایش بازدید ها از پیج شما کمک کند.
    بنابراین در نوشتن بیو پیجتان به موارد زیر دقت کنید:
  • معرفی برند، نوع فعالیت و هدفتان به مخاطبان
  • درج راه های ارتباطی مخاطبان با شما
  • پرهیز از زیاده گویی و نوشتن یک بیو خلاقانه
  • استفاده از یک شعار تبلیغاتی کوتاه
  • قرار دادن لینک سایت کسب و کار
  • استفاده از ایموجی ها، هشتگ، تگ و یا ترکیبی از همه این ها

    بیو پیج
     
  1. IGTV
    با توجه به قابلیت های جدید اینستاگرام، شما می توانید برای انتشار ویدیوهای بیشتر از 1دقیقه از قسمت IGTV استفاده کرده و ویدیوهایی با مدت زمان طولانی را به راحتی آپلود کنید. همچنین شما می توانید با قرار دادن یک کاور بر روی ویدیو، مخاطب را از موضوع ویدیوتان آگاه‌سازید.

     
  2. استوری
    استوری یکی دیگر از آپشن های پر مخاطب اینستاگرام است که شما می توانید عکس و ویدیوهای 15 ثانیه ای خود را در آن قرار داده و کاربران آن ها را تا 24 ساعت در بالای صفحه اینستاگرام خود مشاهده کنند.
  • برای منتشر کردن یک استوری بهتر است از آپشن های استوری مانند استیکرها، جف ها، انواع فونت ها و ... استفاده کنید تا استوری جذاب تری را انتشار دهید.
  • همچنین شما می توانید هنگام آپلود یک پست جدید در صفحه تان، آن را با عنوان New Post در استوری خود انتشار دهید. بدینگونه بازدیدکنندگان استوری به راحتی می توانند با زدن یک تپ بر روی آن به راحتی به پست جدید در صفحه تان منتقل شده آن را لایک کنند و کامنت بگذارند.
  • با توجه به آپشن هایی مثل Ask me a question کاربران را تشویق به همکاری و پرسیدن سوال کنید و یا با استفاده از آپشن Poll از آن ها نظر بخواهید.
  • شما همچنین می‌توانید با هایلایت کردن استوری هایتان در صفحه خود و قرار دادن کاوری با عناوین مختلف برای آن ها دسترسی کاربران به اطلاعاتی همچون معرفی برند خود، معرفی انواع راه های ارتباطی با شما و ... را آسان تر کنید.
  1. محتوای جذاب
    به طور کلی می توان گفت؛ به خرج دادن خلاقیت و نوشتن
    محتوای خوب از دیگر مواردی است که می تواند به جذب مخاطبان کمک کرده و باعث رشد و پیشرفت صفحه شما در اینستاگرام شود. شما می توانید انواع مختلفی از محتواها را امتحان کنید، در کپشن پست خود به شکل های مختلف از فالوورهایتان سوال کنید و در آن ها انگیزه پاسخ به سوالات را به وجود بیاورید و یا با تولید محتواهای خلاقانه و آموزنده آن ها را ترغیب به گذاشتن کامنت کنید.
    همچنین شما می توانید برای آپلود یک پست یا استوری از یک قالب مشخص با تم رنگی که مربوط به برند و یا محصولات برند شما می باشد، استفاده کنید. با این کار شما راحت تر و بهتر می‌توانید به شناساندن برند خود به مخاطبانتان بپردازید.

     
  2. استفاده از هشتگ
    کاربران اینستاگرام برای دسترسی به محتواها معمولا هشتگ آن را جستجو می کنند. بنابراین استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط در بیو پیج و کپشن پست ها اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با قراردادن هشتگ های مرتبط با هر محتوا در انتهای کپشن و با فاصله از آن، یافتن آن محتوا را برای مخاطبان اینستاگرام راحت تر کنید اما توجه داشته باشید که استفاده افراطی از هشتگ نیز ممکن است سبب ناخوانا شدن متن شما شود. بنابراین در هنگام استفاده از هشتگ تعداد مناسبی از آن ها که بیشترین ارتباط با محتوای شما دارند را بکار ببرید.


    محتوای جذاب

     

    به طورکلی بهتر است برای رشد پیج اینستاگرام خود، پست های پرمحتوا و متنوع را در زمان های برنامه ریزی شده منتشر کنید. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که خانه تکانی صفحه شما در زمان های مختلف می تواند از مواردی باشد که باعث پیشرفت پیج شما خواهد شد.
    امیدواریم که در این مقاله در جهت پیشرفت پیج اینستاگرامتان به شما کمک کرده باشیم تا بتوانید راحت تر به کسب درآمد از این طریق بپردازید.

آیتیسا
آیتیسا

آیتیسا بیش از یک دهه است که در حوزه های مختلف برنامه نویسی تحت وب در حال فعالیت می باشد و نمونه کارهای بسیار متعددی انجام داده است.

آخرین مقالات

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

کد امنیتی

تماس بگیرید

09130929477

شماره موبایل خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند